sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Päiväkirja: Hengissä

Valitettavasti (tavallaan)

Kävin selvarilla nyt torstaina - potkivat ulos ja sieltä suoraan Jorviin (vissiin lanssilla, mut ei ole muistikuvia niin en voi sanoa varmaksi). Jorvista heräsin. Oli taas letkuu joka vitun jäsenessä ja katetrit munassa jne. Hienoa! Siellä sain - noh sanotaanko ala-arvoista palvelua (enkä syytä siitä heitä - meitä juoppoja oli siellä vapun jäljiltä pitkä rivi). En saanut juoda, en saanut syödä (salaa tosin hain "tupakkareissuun vedoten" juomaa automaatista. Piilopullo se on kai kokis ja jaffakin). Epäilivät jotain vitun haimatulehdusta. HALOO! Jos mä oon juonut maanantaista niin ei se haima nyt 4 päivää poksahda. WTF? Se, että oksennan ja paskannan verta johtuu siitä että en ole syönyt viikkoon! Yritin selittää mut ei. Kun kipuja vasemmalla puolella, niin pitää "tutkia". Vittu järettömiä tutkimuksia, kun tiedän kyllä että sit ku alkaa koskee siihen malliin et taju lähtee niin ilmotan kyllä tai lääkitsen itseni sellasilla tropeilla mitä tuolta ei ees saa!

Tai no ollaan rehellisiä. Menin selvarille jo itseasiassa maanantaina ensimmäisen juodun päivän jälkeen. Olin vetänyt koko päivän kirkasta energiajuomalla (joku 12 tölkkii energiajuomaa ja "melko" reilu litra kirkasta). Olin kun joku vitun duracel pupu niillä kofeiini etc määrillä. Mut eivät antaneet ees unilääkettä selvarilla, että oisin tipahtanut sänkyyn ja nukkunut aamuun (Tenox tai 2xKetipinor ois riittänyt). Puhalsin 2,8 promillee eli enhän mä sellasiin lukemiin sammu etenkään energiajuomien jälkeen. Siis ihan normilukemat mulle. Kuulostaa isoilta - noissa lukemissa mä kirjoitain nytkin tän postauksen - et kertoo jotain! Lähdin käveleen sieltä - en mä ois siellä voinut pomppii koko yötä. Tulin himaan ja tempasin lääkkeet huiviin - hyvin nukuin aamuun.

Nyt sit torstaina olin "ovela". Otin Tenoxit jo ennen selvarille lähtöö. Et kipuan sinne sänkyyn ja nukahan siihen ja nukun pääni selväksi - siitä sit Emppuun. Paskan vitut! Tipahdin sitten ennen selvarii. Kai. Tai siis miks ne ois soittanut mut Jorviin. En tiedä.

No näillä mennään! Hienoa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti