perjantai 9. toukokuuta 2014

Päiväkirja: Nukkumista

Nukuin pari päivää - lähes tauotta


Eli aamulla ensimmäiseksi pamit ja Tenoxit huuleen. Sitten illalla sama korvattuna Ketipinorilla tuplana. Nukuin käytännösssä koko tiistain ja keskiviikon putkeen pieniä hereillä (ja tokkurassa olo hetkiä lukuuunottamatta). Eilen olin jo jaloillani ja joka jumalan lihas niin kipeä (nesteen puutteesta?), että rappusien ylös kapuaminen on vaikeaa.

Autoakin oli parkkisakotettu (en tiedä miksi - tein valituksen). Ovat nimittäin muuttaneet mun parin päivän "sammumisen aikana" parkkeeraus sääntöjä. Tuossa on saanut viimeiset 2 vuotta parkkeerata 24h tienvarressa. Nyt oli tullut saatana joku klo 06-18 väliseksi ajaksi parkkikiekolla 4h. Saa nähdä mitä vastaavat - laitoin nimittäin suoraan, että olisiko mun lääke- ja viinatokkurassa pitänyt käydä sitä kylttiä joka päivä katsomassa ja sitten vielä ajaa tajukankaalla auto pois paikkaan jossa sen voi säilyttää. Saa nähdä mitä vastaavat :D 60 euroa en maksa sen takia, että kyltti vaihdettu ja auto ei kokoaikana ole liikahtanut mihinkään. Enhän mä sitä lappua huomannut vasta kuin eilen illalla, kun auton rattiin ei ole ollut pelkkien lääkkeiden takia mitään asiaa. Emppuun tekisi mieli, mutta ei ne mua sinne enää huoli...

Menihän tämä mun "katko" taas ihan putkeen. Katkaisin vain aivot unilääkkeillä siten, että nukuin pari päivää ja krapula ehti siinä mennä ohi (kai). Tänään heräsin tokkurassa, mutta hoidin velvollisuudet. Jee!!!

Päivä kerrallaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti