keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Päiväkirja: Ja sitten vähän suurempi irtiotto

"Mä lähden himaan"... muuttopäätös tehty!



"Mä aikani täällä kärsin,
hevosennäkkileipää järsin.
Kohta paska ohi on,
on riemu juupel mahdoton.
Tuosta ovesta juoksen saatanan lujaa,
vapaana miehenä pitkin Kehää (1).
Nyt vipinaa tennariin ja Meikä lähtee kotiii-in!

Mä lähden himaan, mä lähden himaan,
ei iske enää mikään ei mua määrää vartijakaan!
Mä lähden himaan, mä lähden himaan,
ei iske enää mikään ei mua määrää valvojakaan!

Juhannus, joulu ja uusvuosi kiinni,
pois kun pääsen kuplii vichy.
Ei duunikaan lomaa myönnä,
"Anomus perseeseesi työnnä."
Ei enää ympärillä aitaa,
ei oo päällä peltipaitaa,
Risellekin pokkuroin ja 6 vuotta pahoinvoin.

Mä lähden himaan, mä lähden himaan,
ei iske enää mikään ei mua määrää vartijakaan!
Mä lähden himaan, mä lähden himaan,
ei iske enää mikään ei mua määrää valvojakaan!

Hei Stadi vedä käteen Meikä nakkaa pölyt mäkeen joo joo joo."


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti